Monday, July 17, 2006

Summering

Fredag

Middag med AM & Tette hemma hos mig- entrecote- drinkar- rosévin- Riche- Fredsgatan-hem.

Lördag

Vaknade trött- Mamma kom- fick 2 nya iittala vinglas- drack kaffe- tittade i Bangalore boken- min moster och kusiner kom- åt hamburgare på Solstugan- Mamma köpte brillor på Judits Second Hand- mamma åkte- Morran hem till Tette- vi till Indigo- Rosen kom- efterfest- sov hos Tett.

Söndag

Vakande ännu tröttare- solbad i Rålis- Tette barnvakt åt Jonathan- Morran var assisting Nanny- min bror ringde och hetsade om att vi skulle köpa grannarnas sommarstuga på landet- hem- hade bränt mig på ryggen- bråkade med mannen om huruvida man fick gå på efterfest eller inte- såg på Bodyguard på tv- somnade helt utslagen.

2 comments:

Blygisens betraktelser said...

Bodyguard- det var länge sen jag såg den. Undrar just hur det är med Whitney nu förtiden. Aldrig hade jag i min ungdom kunnat tänka mig ett sånt öde för den damen; hon var ju fräsch-heten själv personifierad.
Men nu skall du väl inte bränna dig mer, Morran! På med sunblock, det är tydligen bästa medlet mot rynkor också, sägs det.

Stora Morran said...

Nej det är nog inte så bra med Whitney tror jag! Jag hade inte bränt mig så farligt faktiskt. Jag var bara lite röd som nu hatr gått över till fin gyllenbrun.