Monday, July 31, 2006

Hälsotönt

Tette och Morran har varit och tränat idag och det känns riktigt fint faktiskt. När jag kom hem kokade jag lite linser, råris och majs. Fatta vilken hälsotönt jag är. Morran kommer vara i sitt livs form när det blir dags för Indien.

Där ska Morran bli en riktig Yogi som bara äter hälsosamt, tränar yoga och tänker snälla tankar. Jag ska minsann ta med mig mitt tennisracket också och skaffa mig en tennistränare och bli ett riktigt ess.

Varje morgon när jag går till tuben är det par som spelar på tennisbanan här i parken. Man ser tydligt vilka som har gått i tennisskola och vilka som inte har. Man ser det först på serven. Dom servar badmintonserve. Ser sjukt töntigt ut. Morran servar på riktigt så klart.

Jag tror minsann systrarna Williams får se upp lite för mig...

Jag tror jag kan bli farlig...

3 comments:

Blancaflor said...

Jag är också helt övertygad om att jag är en "natural" vad gäller tennis. Hade en tennistränare förut, han var ful som tur var. Fy vad jobbigt att ha en snygging när man är rookie.

Stora Morran said...

Ja nej en snygg tränare vill jag inte ha. Då blir jag hämmad.

Anonymous said...

Ja man blir faktiskt lite snällare av yoga tycker jag. Kanske därför att man stressar mindre?