Wednesday, July 26, 2006

Mr Romance is fab

Morr sitter och tittar på det skummaste programmet på länge. Det heter Mr Romance och går på kanal 5. Det handlar om en grupp killar som går i en slags skola där de ska lära sig att bli en "Romance Cover Modell". Fabio är deras mentor och deras rektor kommer från Harlequin förlaget. De övar i att göra sexiga men samtidigt känslosamma poser. Än så länge får det riktigt dåligt. Soo fööny!

Apropå poser var jag hos polisen idag eftersom jag var orolig för mitt pass. Det har sett lite skruttigt ut på sista tiden och jag ville veta om jag behövde göra ett nytt pass. Mr Pass Polizei granskade det noga men tyckte att det nog skulle hålla ett tag till. Morran slog istället till på ett ID-kort. Nu för tiden tar man ju korten direkt där i kassan. Morran som vanligtvis inte blir speciellt bra på kort såg så klart helt förskräcklig ut. Efter ett par omtagningar gjorde polisen klart för mig att nu fick det vara bra. Inget mer skjåpande. Så nu har jag betalt 400 SEK för ett ID-kort som jag aldrig kommer vilja använda.

- Vielen dank! sa Morran medans hon backade ut ur polishuset.

2 comments:

Blancaflor said...

Vilket underbart program. Soooo american! Fabio rules!

Stora Morran said...

Fabio is da bomb!