Thursday, June 05, 2008

Solsting.....



Hmpf!

Asså jag vet att jag verkligen har tappat stinget på sista tiden. Det är liksom inte samma studs i mig.

Jag skriver bara om grejer jag har gjort vilket kanske inte är så galet direkt. Ibland när jag har riktigt tråkigt som jag har just idag eftersom det är lugnt på jobbet och solen skiner som en galning utanför, så roar jag mig med att läsa vad jag gjorde för två år sen och för ett år sen här på bloggen.

Här hade jag precis varit i Helsingfors och hälsat på min mamma. I juni samma månad saknade jag Räven och bloggade om fotbolls-VM, soliga dagar på klippor, grillningar och hur jag ogillade mitt jobb. I slutet av månaden sa jag upp mig, lägenheten och bokade en enkelbiljett till Hindu-land.

Just denna dag förra året var jag redo för fest i Rålis. Det blev brännboll och grillning. Dagen efter åkte jag och H ut till Ingarö. hade jag precis flyttat till Erstagatan och ganska ofta bangade jag vilda fester för lugna hemmakvällar.

Crazy, hur livet förändras mycket på så kort tid.

4 comments:

Anette said...

Vet precis vad du menar Morran. Skrev ett liknande inlägg för bara nån dag sedan. Men inte blev det några kommentarer för det *S* Smygisar är dom hela högen. Även jag. Men här kommer iaf en kommentar så du vet att iaf nån är inne och läser vad du skriver...och jag finner lika stort nöje i att läsa vad som händer dig idag som jag gjorde för ett år sen.

Kram!

Anonymous said...

Jag känner mig manad att kommentera. För länge har jag läst. Och så få kommentarer har jag lämnat. Men nu när jag är inne och de flesta andra är ute (och svettas) i solen, så ger jag mig tillkänna och önskar dig en härlig och förhoppningsvis ledig sommar!

Anonymous said...

I´m still here. Läser varje dag. Inte har du tappat stinget inte.

Stora Morran said...

Sank you!