Saturday, June 14, 2008

Vamos a ganar!


Ikväll är det match. Jag är så taggad att det spritter i benen. Tette och Ax har inflyttningsfest ikväll. Mitt kriterium för att komma var att jag skulle få se matchen. Tette sa att det hade de räknat med.

Jag har varit inne på lite spanska tidningarför att se vad de skriver om Sverige. De är ganska spakis måste jag säga. De har stor respekt för oss efter brakförlusten på Råsunda 2006. Förbundskaptenen Aragones drömmer mardrömmar om Johan Elmander. Sen snackar de så klart en del om Zlatan och Henke. Sen nämner de Isakssons stora lugn.

Ja man kan inte annat än tycka synd om spanjackerna. Ikväll blir de Paella och Sangria. Olé!

2 comments:

Lotta said...

Ikväll gör Henke mål.

Stora Morran said...

Ja ikväll är det dags för Henke att visa vem är äldst...