Monday, June 23, 2008

Jag har en galet härlig vecka framför mig....

.....fylld med sociala tillställningar och events.

Ikväll har jag tusen och stuff att kirra inför resten av veckan typ som att lämna tillbaka dvd, vattna blommor hos mamma, leta skor till på fredag samt att baka 2 satser med knäckebröd till Produktionsledarens feta cocktailfest på fredag. Jag är med i cateringen för de 100 inbjudna gästerna och har själv erbjudit mina tjänster.

Tisdag; Sex and the City-bio. Klädkod; Klänning och skor med klack. Efteråt ska vi ta en drink i vimlet.

Onsdag; "Kick-out" på jobbet med champagneprovning. Not bad!

Torsdag; Bokklubb hemma hos mig. Det är då vi diskuterar Flyga drake. Grillning var planerat men tyvärr råkade jag boka gården fel månad så det blir dumplings och färska vårrullar uppe i lägenheten istället. Det blir topp!

Fredag; är det dags för ferren med stort F. Lämnar jobbet tidigt på eftermiddag och beger mig till Sjöstaden.

Lite väl späckad vecka kanske men den blir fin.

No comments: