Monday, June 23, 2008

Kära dagbok!

Jag har ett problem. Det finns en kille på mitt jobb som är konsult. Han har suttit 5 stolar bort från mig i snart 4 månader. Vi har haft det toppen tillsammans. Han förstår mig. Allt jag säger tycker han är askul. Allt han säger tycker jag är askul. Ibland på luncherna sitter vi bara och tittar på varandra när de andra pratar om nåt konstigt och kiknar tillsammans. På fredag är hans sista dag här på firman sen är han borta.

Han har tjej så det är nog inte riktigt läge för en romans men det känns så tråkigt att vi inte kommer att ses mer. Som om en jättebra kompis plötsligt skulle tacka för sig.

Oh well på kick-outen på onsdag är han med då kanske vi får reda ut vart vi ska ta vägen.

4 comments:

Blancaflor said...

Love is in the air...
Är det allvar med flickvännen?

Stora Morran said...

Ja dom är nog ganska seriösa. De är sambos och vad jag förstår har de varit ihop ett tag.

Anonymous said...

Om det är någon du tycker om går du fram och frågar vad han tycker om dig så har allting löst sig. Frågar du inte får du inga svar.

Stora Morran said...

Hmm men alltså jag vet att han "tycker om mig". Men jag kanske inte vill bli ihop med honom så heller och han har ju tjej men vi har en "connection" kan man säga och jag vill inte att han ska försvinna.