Sunday, June 29, 2008

Min granne är min nya favorit

Efter fredagens eskapader var jag inte alls sugen på öl, dans och sång igår. Jag följde med Am och M ut och åt en lugn och stilla middag på Pet Sounds. Jag drack Loka. Sen när det var dags för Nada så bad jag att få tacka för mig.

Min lilla granne hade dock efterfest igen. Ikväll, då jag var bjuden på grillning tillsammans med henne och hennes 6 gamla pluggkompisar, berättade hon för mig att hon hade haft en helkväll igen på lördagnatten. Jorå, hon hade åkt vit limosin med Mats Sundin och varit på Village. I natt hade hon dock inte sovit någonting så hon var lätt trött. Hon hade lite ångest också från natten innan.

Jag tror det här är början på en härlig grannsämja...

2 comments:

Anonymous said...

Andvänd hökögat på din nya granne som kan festa hur länge som helst utan sömn hmmmmm.

Stora Morran said...

Jag ska hålla koll på na så Hon inte hamnar i drog träsket...