Saturday, March 08, 2008

Tip

Nu är det dags för tippning. Som vanligt kommer jag inte kunna avnjuta spektaklet i lugn och ro. Istället kommer jag att vara ute och flänga på diverse sociala tillställningar. Oh well, så här går det i allafall;

E-types och Poodles Vs Sibel = Sibel för att det blir så bara....

Ola Vs Caracola= Ola, för att han är en idol

Nordman Vs Häggkvist & Jonsson = så blir det Androla. men jag har även hört många som gärna röstar på Nordman bara för att Carola inte ska gå vidare. Taskmörtar.

Terese Andersson Vs Sussie Tapper= Terese Andersson
Sist men inte minst blir det Androla och Ola som går vidare till finalen. Easy peasy!
Finalen ska jag banne mig se i allafall.
Då är jag i Idre långt bort från värdsliga nöjen och frestelser.

4 comments:

Blame it on the stones said...

inte ett rätt. och jag var soffpotatis och såg hela spektaklet. en liten tant hela helgen. :)

Stora Morran said...

Oj jo jag hade rätt på Poodles vs Sibel. Där vann Sibel. Rätt ska vara rätt.

Blame it on the stones said...

jag ger mig. rätt ska vara rätt.

Stora Morran said...

Ja precis. Annars får vi bryta arm på det och då vet du hur det går...