Sunday, March 02, 2008

That sums it up!

Åh kors, då var den helgen slut. Jag har gjort så mycket roligt att det känns ändå helt okej att stämpla in på fabriken igen imorgon. Det här är kanske mitt första jobb där jag inte har söndagsångest.

Det var bra på o-baren i fredags. Smet okring där och minglade som tjyven. Stötte på en hel del bra kontaker. Smoot! Ganska lättraggat om man skulle vara intresserad av sånt. Drog vidare till Indigo och mötte upp Tette & co. Trevligt & livligt. H och Ax slöt upp. Jag och H åkte hem till honom.

Spenderade 2 timmar på lördagsförmiddagen inne på Björklund & Wingqvist på jakt efter den ultimata tapeten men utan resultat. Mitt problem är att jag vet exakt vilken jag vill ha men jag kan inte hitta den. Kommer inte ihåg var jag såg den.

Mötte upp Gurk, Am och lillasyster i Götgatsbacken och tjackade en ny outfit för kvällen. Fikade lite. Gurk och jag svängde ihop en liten nyttig middag.

Fick ett glas champagne hos Am. Vidare på fest hos "Blame it on the stones" och "Todde". Köpte nästan deras enorma tv på stående fot. Trevligt.

Jag, Am och Gurk vidare till Riche. Fick sms. Hade kul. Åkte hem duktigt vid stängning m Gurkan. Fick samtal. Avböjde.

No comments: