Sunday, March 02, 2008

söndag

Fikade med Rosen på Bakverket idag. Han hatar stället men han går dit för min skull. Good person!

När vi kliver in ser jag till min fasa att "Grannen" står i kö och väntar på att beställa. Jag hejar nervöst och dyker ner och paxar första, bästa lediga bord. Jag fattar först när jag satt mig och tagit av mig ytterkläderna att jag har valt platsen direkt brevid honom. Darn!

Efter fikat gick jag och hälsade på i min nya lägenhet. Jenny, som jag har köpt av är verkligen en gullig tjej. Hur mysig som helst. Hon erbjöd mig en massa grejer. Min nya lya är faktiskt riktigt fin. Jag ser verkligen fram emot att möta våren där.

Har nu hemmakväll med mig själv en söndag som denna. Am var här en sväng och kollade på film men så fick hon erbjudande om en filmkväll och försvann snabbare än en avlöning. Men innan hon drog ät vi grapefruit och poppe.

No comments: