Sunday, March 30, 2008

Lasset går

Jisses. Det där med att packa ner en hel lägenhet i kartong, alldeles allena är ingen lek direkt.

Hujeda mig!
Nu är det gjort i alla fall och nu blir det sista natten i gamla lyan. Imorgon går lasset. Jag ska till banken och sätta min kråka på några dokument sen är saken biff. Jag får nycklarna av den forna ägaren imorgon på banken och sen är det jag som lägger tassarna på lyan.

Det kommer att bli alldeles underbart.
Btw jag ska behålla den gula tapeten. Jag har ändrat mig. Den är finast. Jag ser det som ett tecken att jag fick fel. Den var menad för mig.

3 comments:

Blancaflor said...

Jag tyckte att den gula var finast hela tiden.

Ha en bra flytt!!

Åh, jag hoppas att det snart blir min tur...

Stora Morran said...

he he japp ingen josef frank här inte. Nytt ska det va. Vart vill du flytta om du fick välja helt själv.

Blancaflor said...

Hoho! Josef Frank är för töntar... (som vi ;)

Jag vill bo i Linnéområdet i Gbg där jag bodde tidigare, det blir nog där jag köper lägenhet till sommaren.

Men om jag fick välja HELT fritt skulle jag vilja ha en lägenhet i Gbg och en i Spanien...