Monday, March 31, 2008

Första natten

Första natten i nya lyan! Tjo ho!

OCH internet finns det här. Är det inte helt otroligt bra? Jag älskar när grejer funkar utan att krångla. Mindre bra är att jag saknar en hel påse full med nytt porslin.

Mamma, Pappa, AM och Gurkan hjälpte mig med allt. Det var lite svettigt här och där men det gick ganska snabbt. Efteråt gick päronen och jag på Pelikan och åt husmanskost i ölhallen. Det kändes exakt som i Frankrike eller mitt i en Roy Andersson film. Nåt av dom två.

Nu är jag helt slut i rutan. Imorgon är första dagen i resten av mitt liv.

3 comments:

Anonymous said...

Grattis till din första egna lägenhet. Inga mer fjärdehandskontrakt och boende med halvårskontrakt. Hälsningar från Götet.

Lotta said...

Fantastiskt! Stort grattis från andrahandsträsket.

Stora Morran said...

Götanissarna: sanks

Tackan; Fantastiskt indeed!