Sunday, March 09, 2008

idag hände det...

Jag och m fikade på Mocco på Kungsholmen. När vi kliver ut på gatan och gå förbi en tapetaffär vrider jag sakta huvudet mot skylten (typ i slowmotion) och ser den tapet jag sprungit runt och letar efter i en månad utan framgång. Min vita val. Jag får ur mig några osammanhängande läten. M ser mycket oförstående på mig och sen tittar han mot skyltfönstret. "Där är den" nästan skriker jag i upphetsning.

Den kommer från Collectionen Nordic Leaves lärde jag mig. Jag måste säga att den inte riktigt levde upp till de förväntningar jag hade byggt upp i mitt huvud men jag är ändå hur nöjd som helst. Men samtidigt hade jag redan bestämt mig för Franken ( se inlägg nedan) och nu tvingas jag välja.


I-lands problem så det föreslår. I know!

2 comments:

Blancaflor said...

Hahaha! Ta den gula, jag älskar Josef Frank men du vet...likriktning. :)
Lycka till!

Stora Morran said...

Hmja men du vet jag är ju en svennebanan. Jag hade ju typ allt på din lista där.... Jag ska syna den gula i sömmarna innan jag bestämmer mig.