Tuesday, March 18, 2008

Kors...

Här var man helt fried. Har snattrat omkring 11000 steg bara på kontoret och hem igen. Allt går enligt plan.

Jag åt lunch med en gammal kollega idag. Jag hade glömt all den energi hon tar. Jag kände mig helt pooped efteråt. Nej såna får man lära sig att bortprioritera. Det där är en del av att mogna och bli vuxen. Man lär sig vad som är bra och dåligt för en.
Kom hem och åt lite ungsbakad lax. Kollade på världens bästa Gossip Girl som jag har missat i en månad typ. I löv. I mitt nästa liv ska jag bli lång, blond och cool som Serena. Inte kort, mörk och ettrig som nu....
Såg klass 9A och höll på och tjura ihjäl mig när Svenska läraren pratade om Nadja.

Jag sprang med hjärtat i halsgropen hela dagen idag. Några fina grejer var att "den unga mannen" bjöd in mig på hemlagad 3-rätters nästa torsdag. Sen styrde jag upp lite påskfest hemma hos mig nu på torsdag. Inget märkvärdigt, bara de närmaste och bästa.


Gos!

No comments: