Wednesday, March 12, 2008

Dags...

Jag kunde inte sova i natt. Jag låg och tänkte på allt jag skulle behöva göra idag vilket resulterade i att jag var helt stekt idag. Inte alls bra. Men det fick gå ändå. jag kollade lite i planeringen och såg att mina veckor framöver kommer att vara korta. En del påsk och en hel del kurs. Inte alls bra om man ska hinna med allt annat också. Oh well.

Efter jobbet kämpade jag i regnet med mina ärenden. Jag köpte vin till fjällen, presenter till mamma som fyller år på lördag (hatar när någon säger "jag vet inte vad jag önskar mig, överraska mig") och kirrade ansiktsmasker och inpackningar till bastun.

Janice kom förbi med skidkläder som jag fick låna. Vi smög ner på El mundo och tog en snabb grön te. Pratade om livet och avslutade precis innan det var dags för Greys.

Nu är man packad och klar. Redo för att studsa upp kl 05.30 manana. Härligt!

Återkommer på söndag.

Btw på lördag vinner Perelli, BWO eller Rongedahls. Jag vet, fegt att gardera mig med 3 men det har gått så dåligt på sistonde att jag inte vågar chansa.

No comments: