Friday, December 21, 2007

TGIF

Nemän hej,

Fredagkväll innan jul och jag har ingen att hitta på något roligt med. Så här ser det ut på vänkontot;

AM; sjuk
Tette; i fjällen
Janice; sjuk
Carro; i tuna
Rosen; i Vietnamn
Banana: vi skulle hitta på nåt idag men hon är också sjuk.

Snark! Jag som kanske ville gå ut och ta ett litet glas vin för att fira in julen. I of sig får det inte bli något storstilat eftersom mamma kommer imorgon kl 09.30 och då ska man vara färdig att bege sig. Sen blir det ju mer action imorgon då vi ska gå ut hemma i byn. Det blir kul. Då får alla se till att vara friska och krya.

Nej om inget annat händer blir det väl jag och "På Spåret" typ. Galet värre.

Jag tror jag piper ner till Tjallamalla och fixar en ny outfit för helgens festligheter. Om det är någon som har ett trevligt förslag till ikväll och som känner för att rädda mig från tv-soffan så går det fint att höra av sig...... nudge, nudge

2 comments:

Anonymous said...

Jag skulle garna underhalla dig och ga ut och ta ett glas, Snus!:) Trist att du ar sa langt i fran den grona on!!!! Puss!!!

Stora Morran said...

Snällt ändå Fimpy! Du mejlade inte mig idag lady... que te pasa? Ta det inte lugnt på ditt "leaving-party" go out with a bang!!!