Wednesday, December 19, 2007

Internet är nog bara en fluga....

Jag har hemmakväll med mig själv. Jag har ätit lax med quinoasallad. Sen har jag tittat på "Bonde söker fru" och ätit cashewnötter samt drukit några koppar grönt te.

Jag har fullt upp ska jag säga. Dels facebookar jag som en galning. Jag skickar pokar och medelanden hit och dit. Dels håller vi på och mejlar om juldagen sen är det nyårsafton och sen kalkonmiddagen.

Sen har jag ju min lille gulleblogg också som måste underhållas.

På det har jag skaffat spraydejt konto. Jisses, det är ingen lek det där. Man behöver bara vara inloggad så kommer det en massa medelanden. Man får en hel del skumma medelanden som det här;

"Hej där sötis, helst skulle jag vilja fråga när vi ska gifta oss och flytta till USA. Men jag börjar med att fråga vad du kommer att hitta på under julveckan?"


Okej eller den här:

"Godkväll!

Trevlig sida du gjort, du gjorde mig nyfiken.

Hoppas du haft en trevlig och skön helg! Gjort något kul?
Min helg har varit lugn och skön. Var på trevlig middag i lördags, så igår kände man sig riktigt pigg för att vara söndag :-)
Man är ju inte 25 längre så det är skönt att det inte är party varje helg iaf!!
I söndags hade jag en trevlig dag nere på stan där jag åt lunch med min kusin och shoppat lite nytt till garderoben. Min kusin fick vara med som smakråd, hon tycker det där med kläder är så kul :-) Men det blev även lite snygga grejer till henne med. Hon köpt väldigt snygga blusar och klänningar i satin. Har du själv några satinkläder? Tycker det var väldigt snyggt måste jag säga.

Hör gärna av dig!
//Anders
"

Nog inte mina typer. Det ska tillläggas att jag får en hel del "Hur är läget?" också.

Alla säger ju att det där med internet är så lätt.

Jag vet inte jag....

5 comments:

Anonymous said...

å själv kommer jag, morsan, hem efter en kväll på Riche, hör och häpna. Helgalet och inget jag saknar om man säger så...Men det var kul ändå! Heppårej!

Stora Morran said...

Hoppsan hejsan Katten! En liten kommentar på lyset alltså. Bra där.

Anonymous said...

Satinkläder? Har du några satinkläder?!

Anonymous said...

ja mitt mål är att kommentera din blogg i tid o otid så att du verkligen känner att vi är här, dina läsare. Sug på den "dina läsare".

Bakis är jag också, min mössa känns plötsligt väldigt tung.

Stora Morran said...

AM: Nej vad fasiken är "satin-kläder" negligeer eller? Eller den här "tur att det inte är fest varje helg, man är ju inte 25 längre". Soo not my type.

Sofia; Cute mina läsare. Jag har faktiskt närmare 1000 filurer om man tror på bloggtoppen dvs.