Friday, December 28, 2007

Kalkonmiddag och Pepparkakshustävling

Back in town!

Igår hade vi en underbar kalkonmiddag hemma hos Janice. Verkligen ingen dålig Pippi för 2 rockies. Janice gjorde sitt berömda potatismos också vilket var fantastisk. Vi åt och åt tills vi nästan sprack.

Efter det var det dags för omröstning i pepparkakstävlingen. Temat var Dockhus. Jag, Tette och Janice hade gjort Lilla Baren på Riche men vann gjorde vi inte. Edis och AM vann. Under SingStar battlet uppstod tumult varpå Janice, helt sonika, kastade ut vinnarbidraget från balkongen. Mycket roligt! Vi andra kunde inte sluta skratta.

Därefter gick det 2 taxis till Riche. Jag såg lilla Denise Rudberg sitta på en pall och hålla låda. AM hetsade mig att jag skulle gå fram och fråga om autograf. Jag bangade.

När ljuset tändes var det många som droppade av medan Seb, Edis, tette och jag gav Berns en chans.

Det hade vi inte mycket för.

No comments: