Tuesday, December 18, 2007

Advise to myself: Tagga ner

Jag fick ett riktigt medelande (inte bara en poke) från min snygga flirt på Facebook idag. Jag gick hela dagen och funderade ut vad jag vad jag skulle skicka som svar när jag kom hem. Det skulle vara fyndigt och låta som jag svarade med en klackspark. Som jag inte riktigt brydde mig men ändå var inbjudande till ett svar.

Sen när jag hade skickat iväg det började jag direkt noja över att jag kanske valde fel formulering.

Ibland blir jag så trött på mig själv. Han är faktiskt 2 år yngre än jag. Det borde verkligen vara jag som är mer gammal och vis i den här situationen.

Mer avslappnad.

Yeah right.

5 comments:

Anette said...

Morran, när det kommer till sånt där är man aldrig tillräckligt gammal och vis. Trust me! Tror aldrig jag skickat iväg ett mess i den situationen som inte fått mig att oja mig hundrafalt efteråt. Det verkar höra till. Tyvärr.

Stora Morran said...

Nej jag vet. Jag fick svar och jag har skickat ett nytt medelande. nu är jag avslappnad typ...

Caroline said...

hello mi lav!

Sweet jesus vad roligt att han skickade ett mail! tjooho!

Jag kan ju av egen erfarenhet säga att lite mailande på FB lätt kan leda till, i mitt fall, seriös relation.

Tänk inte så mkt kör bara på så blir det nog bäst :)

Puss!

Anonymous said...

Vem är denna yngling som du trånar efter och som är med på 10 i topp listan. Vi vill ha ett namn här i Götet.

Stora Morran said...

Well det kan ni glömma. Jag säger ingenting till er. Jag sköter det här själv.