Monday, December 10, 2007

Klippt och skuren....

Jag har klippt mig. Förra gången gick jag ju till en dryg liten sak på Moc och betalade 650 kr. Nu gick jag till School of Hair på Högbergsgatan och betalade 150 kr.

Jag kan verkligen rekommendera stället. Det är Hårgängets plantskola för unga frisörer. Det är en elev som klipper dig men The Cretiva Master Hair Top Stylist (inte så dum..) är alltid med under tiden och kollar av. Eleven synar varje hårstrå och efter det kommer läraren och går igenom håret igen. Därför tar det 2 timmar istället för en. Men det är det värt.

Nu har jag klippt upp mitt hår lite samt klippt lugg. Jag vet inte riktigt vad jag tycker än. Får se imorgon när jag har fått tvätta och dona lite själv. Jag hoppas det kommer bli fint annars tar det ju bara si sår där ett år så är man tillbaka där man började.

Nemas problemas....

No comments: