Sunday, December 23, 2007

sent

Klockan är snart elva och jag är redo att kola vippen. Det var trevligt igår. Det är nåt speciellt det där att komma hem och vara ute och stöka. Trevligt i lagom mängder. Vi gick på efterfest och kom hem kl 04.00. Bra! När jag kom hem gjorde jag 3 varma mackor i mikron och tryckte i mig rakt av.

Inga konstigheter.

Jag släpade mig motvilligt upp vid tiotiden imorse. Inte för att jag hade nåt val. De andra i familjen levde om utanför min lövtunna dörr så att få sig lite extra sömn var inte ens ett alternativ. Lösa skruvar for omkring inne i mitt kranium.

Jag mötte upp Carro och AM på Kaka. De var i samma skick. Vi satt mest och gjorde listor på citrusfrukter som borde finnas som tex "blod-citron" och "blod-lime" .

Ikväll har jag och Wilmur klätt granen. Den blev en dröm. Wilma var så nöjd efteråt och sa ;

-Titta vad fin den är och det är bara vi som har gjort det. Sen high fajvade vi på att vi var Team julgran 2007.


Nu har alla i min familj stressat upp henne rejält över det här med tomten imorgon. Det lilla livet kommer verkligen flippa när tomten väl kommer imorgon.


ps kortet gör inte granen rättvisa. Its sooo much better live ds

3 comments:

Anonymous said...

Beautiful...
hoppas skruvarna är på plats och att du är redo för tomten. Jag sitter och väntar på min brorsdotter....

ses imorgon.
puss puss/ Janice

Stora Morran said...

Nu är alla skruvarna på plats igen. Nemas problemas. Snart redo för Papa Noel! Got to go har en Jansson att fresta :-)

Imorgon....

Blancaflor said...

God Jul Morris!