Monday, December 17, 2007

Så försvann ännu en dag...

Äsch varför ska jag skriva nåt här för. Det är ju ändå ingen som kommenterar. Snark!

Jag har varit hemma hos Tette idag och bakat pepparkakshuset. Det känns som en never-ending-story. Men ack vad fint det blir. Vi kommer att ta hem hela klabbet. Vi säger som vi brukar;

"Varför är dom andra med egentligen?"

Kaxigt!

Nu har vi flyttat tävlingen till den 27 december. Då ska det bli kalkonmiddag också. Jag ska stå för pippin.

Smög förbi två visningar av lägenheter också. Den ena hade kungsbalkong och var stylad med citron och rödlök på fat. Well "hej då" på den. Jag ville egentligen gå på en visning till men det är samma gata som "grannen" bor på och dit vågar jag inte riktigt gå efter i lördags. Jag avvaktar nog lite.

Annars har jag fick en liten intressant "poke" på facebook igår som jag blev glad av. Nu har vi hållt på och poka varandra fram och tillbaka i ett dygn. Vi har flirtat lite genom åren men jag vet inte vem jag lurar, han är lite för snygg för mig. Jag har tex aldrig varit med på Vecko Revyns lista över 10 snyggaste singlar på Stureplan som han har.

4 comments:

Anette said...

Äsch, varför skulle han vara för snygg för dig tjejen? Poka på och se vad som händer... ;)

Anonymous said...

Klart du inte ska sluta skriva...
Gillar det du skriver!!

Blame it on the stones said...

hello morris!
jag läser, men kommenterar inte alltid. :) vem är hunken!? det är bara att pluta med läpparna och köra!

Stora Morran said...

Anette: Tack jag pokar på rå...

M: nej det är klart jag inte ska. ville bara ha lite uppmärksamhet. Man är ju tjej..

Stones: Tack, Well det kan jag kanske berätta "in person" nån dag.