Wednesday, June 13, 2007

tok

Jag bloggar som en tok idag. Hur mycket som helst. Det är som om jag vore omättlig. Men jag har så mycket att säga just idag känns det som.

Jag håller på att flippa på min telefon. Jag ska leta fram ett alldeles speciellt sms. Jag går tillbaka ända tills begynnelsen när jag fick den i december. Jag försöker gå snabbt mellan sms:en men telefonen låter mig bara bläddra tre i taget och sen låser den sig. Det är så tjockt med sms där inne att man blir mörkrädd.

Om jag skulle få för mig att radera några skulle det ta en halv arbetsdag. Så segt går det. Dessutom vill jag inte radera nåt. Inte ens ett endaste " Var är ni" eller "blir lite sen" tänker jag ta bort. Allt ska vara där inne. Som en välbevarad dokumentation av mitt liv i detalj de senaste 7 månaderna.

Den enda haken är att jag inte kan läsa dem för jag är för otålig.

No comments: