Monday, June 18, 2007

Glidare

I söndags efter jag hade besökt min vän AM, såg jag att det var visning på en lägenhet i samma fastighet. Eftersom jag är en nyfiken själ gled jag upp och kollade in den överdesignade 3:an med sjöutsikt till de fasionabla utropspriset av 4.500.000 kr.

Mäklaren som var en riktig glidartyp står och pratar med ett medelålders par varpå han säger:

"Ja dessutom så bor Jonas Gardell och Mark Levengood högst upp i huset"

Han sa det som att skänka extra värde till lyan.

Jag tyckte det var lite smutsig och pinsamt och undrade hur många han hade kläckt det till under visningens gång.

Blev generad å hans vägnar och gled ner.

3 comments:

Anonymous said...

Ja jävlar, dom har ingen skam i kroppen dom där. Usch vad pinsamt, stackarn.

Anonymous said...

Lågt försälningstrick! Det skulle de veta, Jonas o Mark... tror inte att det skulle uppskatta det...

Stora Morran said...

AM & S: Ja mäklare är jordens sorg.