Wednesday, June 27, 2007

Sommar och sol...

Det öser ner regn. Jag som redan var stressad över att sommaren typ var slut. Den har ju inte ens börjat men ändå börjar jag stressa över att hösten snart är här. Vad ska man ta sig till då tänker jag. Mycket destruktivt på alla sätt. Mest tjurar jag över att jag inte får en riktigt lång semester som alla andra nissar. Jag får bara en liten plutt vecka i Nice och sen lite Dublin i augusti kanske. Kanske lite fredagar här och var för Roadtrips. Jag vill ha 5 veckor i sträck som alla andra. Jag vill åka till sommarstugan och läsa böcker och måla hus och inte ha täckning på mobilen och bara ha det lugnt och skönt. Är det så himla mycket att begära.

/ Klag-Ove

3 comments:

Lotta said...

Det är faktiskt inte för mycket begärt. Du borde få det. Jag tycker att veckan går för långsamt. Trodde det var torsdag idag när jag vaknade. Men icke! Bara en vanlig onsdag.

Anonymous said...

Nä Morran, du tycker jag du klagar lite väl. Det är bara småbarnsföräldrar som har 5 veckor semester i sträck. För dom lyckas alltid på nåt sätt se till att dom får det. Vi andra dödliga ska vara glada om man lyckas få in två veckor eller möjligtvis tre..

Stora Morran said...

Ohh comments! Me Happy

Tack de la Tack: Visst borde det vara en medborgerlig rättighet att få 5 veckors ledigt.

Anonym: Kanske om klagarn över mig men jag kunde inte hjälpa det. ALLA här på mitt jobb sticker iväg på såna galaxer. En gubbe ska vara borta i veckor. Inget skämt!