Thursday, June 28, 2007

Djurvän

Ser man på. Regntunga skyar spricker upp till ett härligt solsken precis lagom till att Gurkan, AM och Tette ska komma hem till mig ikväll på en sommardrink.
Därefter ska vi bege oss ut på Söder för en god middag i glada vänners lag. Det här med god middag kommer att spräcka min quinoa-form-topp känner jag. Tror jag ska bjuda på fräsht tilltugg som jordgubbar eller nåt.

Köpte en underbar liten, rosa, skir sak igår som jag ska ha på mig på ett bröllop nästa helg. Då måste man vara i topptrim.

Äsch, får väl köra strikta linjen nästa vecka med endast kaninmat på menyn. Man värnar dessutom om miljön om man äter vegetariskt. Och jag är ju djurvän.

Kanske kalasar jag loss på en halv ko-rumpa ikväll men det är inte vi behöver fästa någon notis om.

2 comments:

Anonymous said...

Mys mys! Vi får power-walka o käka diet-sallad nästa vecka. Så är vi fit for fight till Rivieran. Japp!

Stora Morran said...

Jäss vi måste vara heta, smala och bruna i Monte Carlo. he he he