Tuesday, June 19, 2007

25 frågor till Morran

Jag snodde lite frågor rakt av från Svenska Bridget. Några tråkiga tog jag bort...

1. Vad var den senaste drömmen som du minns?
Minns inte

2. Har du sett din bästa vän gråta?
Ja alla av dem.

3. Vad åt du senast?
Jag festade till det på en bit Anton Berg. Naughty, naughty, nu blir det bulgursallad alla mål tills midsommar.

4. Har du fått någon komplimang idag?
” Du var jätteduktig ” se nästa inlägg.

5 . Har du varit med i en rättegång?
Japp jag har varit vittne i en misshandelsrättegång.

6 . Är du polare med grannarna?
Jag har ju precis flyttat och några har jag pratat med men att säga att vi är polare vore nog att överdriva.

7. Vilka länder har du bott i?

Sverige , USA, Spanien, Japan och Indien

8. Senaste piercingen?
Andra hålet i örat. Jag var väl 9 bast eller nåt då.

9 . När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Ja det var väl i lördags på Djurgården när det var gudasvårt att hitta Rosendals. Så svårt att vi fika mellan-fika på Thielska palatset.

10 . Har du däckat/spytt för att du druckit?
Kanske någon gång...

11. Har du äggat någon?
Nej men det skulle vara riktigt roligt.

12 . Har du haft en stalker?
Nope ingen riktig.

13 . Hur bra är din syn?
Dom kallar mig "Hök-ögat"...

14 . Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Ääääh låt mig tänka.......NO WAY

15 . Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
Min kusses förra sommaren på Österlen

16 . Var är dina syskon just nu?
Bror min, härjar nere på Sveriges baksida...Gbg

17. Pratar du fortfarande med personen du kysste för första ggn?
Nope, han är tjock och sjukskriven....

18 . Vem ringde dig senast?
Henrik

19 . Vilken tid gick du upp imorse?
06.38.... lite sent. 06.20 är idealt men det händer aldrig.

20 . Vad ska du göra i helgen?
Midsummer party.... dansa kring midsommarstång, äta sill och ha krans i håret.

21 . Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
"Bio ikväll? "

22 . När var du riktigt sjuk senast?
I Indien var jag illa däran av alla magåkommor

23 . Vem är den senaste kändisen du tog på?
Blev presenterad för Bingo Royal, Nisse i lördags. Så jag tog honom i handen och log brett.
Snygg karl!

24 . Vad finns i din bakficka?
Ludd

25 . Vad är det första du gör på morgonen?
Snoozar, somnar om.

2 comments:

Anonymous said...

Sista drömmen du minns? -minns inte. Roligt

Stora Morran said...

He he well det är så det är.