Thursday, June 14, 2007

Student

Bokklubben igår var mycket trevlig. Vi drack gott vin och åt god mat och hade kulturella diskussioner. Sen blev det att ta sig hem i regnet vilket var mindre gos. Jag susade ut utan jacka i går morse. Inte speciellt genomtänkt.

I dag tar min kusse studenten. Jag ska snart lämna in för att bege mig mot stan och kirra lite blommor. Helt galet att han har blivit så stor. Jag var liksom med när han föddes. Det är mysigt med student. Man äter smörgåstårta och dricker vin. Det ska bli kul att träffa alla andra stollar i familjen som man inte sett på ett bra tag. Jag tycker verkligen inte det var länge sen jag tog studenten men om jag börjar räkna så var det banne mig 8 år sen.

Det var tider det, man var ung och oförstörd.....

2 comments:

Blancaflor said...

Oh, ja! Det var tider det. Jag skulle bli bade författare och rik...

Hur snygg röstade ni fram att Jonas Hassen är da?
;)

Stora Morran said...

Japp det var härligt när allting låg framför en...

Han är oavgjort snygg. dock tyckte några att han var lite väl spinkig...