Sunday, June 11, 2006

tofs

Läste Silverfisken där han känner sig starkt hotad av Chippens synttofs. Han är så arg att han kallar det ”ett hot mot demokratin”. Morran gillade chippens tofs. Jag tyckte den var tuff. Jag har i of sig alltid gillat killar som är lite ”over the top”. Killar som tar ut svängarna lite som vågar vara fåfänga. Jag känner mig aldrig hotad av att killarna har mer biothermbyttor än jag eller går på manikyr eller kanske använder en gnutta solpuder.

Jag gillar sånt och känner mig inte det minsta hotad.

6 comments:

Östermalmsräven said...

Biothermbyttor och solpuder i all ära men synt/bögtoffsar har väl aldrig varit kopplat till fåfänga. Synttoffs är ju banne mig bara fult.

Shit nu måste jag kolla på nästa match bara för det.

Fredo said...

Hej. Kom hit via Silverfish. Det är alltid kul att jumpa vidare på bloggflaken. Man vet aldrig var man hamnar. Jag tänkte väl också beröra den där tofsen i min blogg. Jag vet bara inte på vilken nivå jag ska lägga mig: Under lågvattenmärket eller bara under bältet. Kolla gärna in min blogg. Bullshitbulletin.blogspot.com
Ha en bra dag.
PS. Jag finns också på Ö-malm.

Stora Morran said...

Le Föx: Synttofs är nutidens mohikanfrilla när det var hett. Hacka inte på tofsen nu. Jag tycker om den. Punkt slut!

Bullshit bulletin: Jag ska kolla in din blogg och se vad du skriver om tofsen.

Lotta said...

Jag håller med Silverfisken. Tofsen bör elimineras. Om vi inte hamnar på medaljplats kommer jag skylla allt på tofsen. Och på Anders Svensson.

Thérèse said...

Synttofs och hockeyfrilla borde förbjudas!

Stora Morran said...

Gammeltackan: Nä vad taskig du är mot Anders Svensson alla hackar så himla mycket på honom så han har blivit deprimerad.

Thérése: Alldeles för hård kommentar.