Tuesday, June 20, 2006

Taskigt

Ja det här var just snyggt. Morran har fått en släng av bihåleinfektion. Det börjades igår kväll när Morran kom hem efter den fjärde grillfesten i följd. Jag försökte sova mig frisk men det hjälpte inte.

Imorse när Morran vaknade mådde hon ymmigt. Vid lunchtid kände jag mig så ynklig att jag var tvungen att gå hem. Nu sitter jag här hemma med lite grönt te och tittar på Oprah under favo-filten.

Hoppas på en mirakulöst tillfrisknande till imorgon då Räven kommer från Indien och jag inte vill sitta här i soffan med vattninga ögon och feber. Imorgon ska vi ju äta alla Räven favorit maträtter och på torsdag har Morran bokat bord på Kungsholmen.

På fredag är det ju midsommar och då vill jag vara frisk så jag kan följa med ut i skärgården och dansa runt stången, ha fin klänning på sig och låtsas att man är med i Pripps blå reklamen.

Typiskt! Ikväll som man skulle heja fram "Supa Swedes" till ett härligt 1-1 resultat mot engelsmännen i goda vänners lag. Icke då, det blir att heja i sin ensamhet här på kammaren. Läste förskräckt att Lagerbäck sätter "Tofsen" på bänken. Lagerbäck vill istället ge Mathias Jonsson en chans. Han är väl rädd att Chippen skulle vara alldeles för het för Beckham, nu när Chippen är modeikon och allt.

No comments: