Wednesday, June 28, 2006

Regn

Morran har helt försummat stackars bloggen den här veckan men det har varit så mycket att stå i. Först kom mannen på onsdagen samtidigt som Morran låg långt nere i en svår febersvacka. Kände mig ganska risig ända tills midsommar. På aftonen fick jag ta mig i kragen och följa med ut till Blidö för att fira årets ljusaste dag. Det blev en trevlig tillställning även om Morran inte tog ut svängarna så värst.

På lördagen åkte vi vidare mot Ljusterö och svärföräldrarna. Vi spenderade ett par soliga och härliga dagar där med strand, fiske och alldeles för mycket mat.

Mannen hetsade mig att köra hans hyrbil fast jag saknade både körkort och lämpa samt att försäkringen endast gällde för Mannen. Hade det hänt nåt hade jag hamnat i brottsregistret samt fått betala alla eventuella skador cash. I´m crazy!

Idag regnar det och Morran har ont i magen. Min man åker tillbaka till Indien imorgon och jag blir kvar alldeles själv igen.

Bu hu!

2 comments:

Blygisens betraktelser said...

...hahaha! Yes - You´re crazy!

Men nu är det sol igen, och jag har precis läst din mans blogg, Morris! Upp med nosen!

/"B"

Stora Morran said...

Nosen är uppe igen och livet känns enklare att leva!