Thursday, June 08, 2006

Taggad

Är det bara jag som är extremt taggad inför VM? Jag slukar alla VM-bilagor jag kan komma över. Vill diskutera start-elvan samt motståndet med alla jag träffar. Tittar på alla extra bevakningar på tv. Nu senast är jag mycket oroad över att Isaksson inte kan stå på lördag. Hur ska det gå? Kommer Shaaban palla trycket?

Jag lurade i Mannen att jag, AM och Tette höll på och beställa VM-tröjor och undrade vilken han ville ha, Larsson, Ljungberg eller Ibrahimovic. Han undrade om jag skojade men jag hävdade bestämt att ALLA skulle ha såna och att vi var inne på att beställa stora blågula hattar också och kanske även ett stort skumgummifinger. Han sa att han skulle göra slut med mig om jag hade allt det där på mig.

Hmpf! Jäkla glädjedödare jag som är så laddad!

11 comments:

Östermalmsräven said...

Jag sa INTE att jag skulle göra slut bara för att du skulle klä ut dig till julgran, jag sa att... Hmpf okej jag sa väl det.

I'm a drama queen.

SonnyBoy said...

Jag tror det va planerat att Källström skulle skjuta ner Isaksson.
Nu har hela världens målvakter mardrömmar om Källströms stenhårda "vänstersdojja".

Passa Källström!!
4-1 till Sverige.

Flickan i burspråket said...

Vad är det för fel på fotbo9llströjjor? Själv har jag varit på shoppingtur efter blå och gul zinkpasta! hejja Sverige!

Produktionsledaren said...

Älskar VM!!! Tror jag kör på mer fashionsupporting, champagnefärjad satinlinne från Liselotte westerlund och satinvolang kjol i mörkblått från Ted Baker-Jean kollektion. på sin höjd gulaktigt läppstift. Vad ska du ha?

Produktionsledaren said...

och jag kan uppenbarligen inte stava färgad!

Blancaflor said...

Fotbolls-VM är det bästa som finns.

Jag tänkte ha en vit axelbandslös klänning med vid kjol och rosett i midjan, men efter P.L:s diskreta VM-kombi maste jag nog tänka om...

Morran, du maste köpa fingret!!

Stora Morran said...

Östermalmsräven : Yes you are

Sonnyboy: Var det verkligen planerat? taskigt i så fall. Jag tycker Källström är lite töntig faktiskt.

Produktionsledaren & Blancaflor: vad är det frågan om? Har ni båda börjat Ebbablogga? Okej då vit cremefärgad mormorsblus, blå jeans och guldskor.

Stora Morran said...

Jag får inte köpa fingret om jag inte vill bli singel! så himla taskigt!

Produktionsledaren said...

amen there goos my partyhood. All dressed up and no where to go.

Stora Morran said...

Produktionsledaren: Vad då?

Thérèse said...

Jag och hela Spanien är extremt laddade! Copa Mundial!