Thursday, June 01, 2006

hälsan själv

Jamen alla värdena var ju jättebra. Det visste jag ju hela tiden. Kolesterolet var fin, fint och levern mådde så bra så. Fina blodvärden med både vita och röda blodkroppar inte en gutta tecken på diabetes. Mitt immunförsvar var toppen och även min ämnesomsättning. Som doktorn sa:

"Du är hälsan själv Morran, du måste äta jättebra och samtidigt som du motionerar".

Ja vad var det jag sa! Det var väl inget att blir orolig för, min vän produktionsledaren började yra att det var dags för stomipåse och det ena och det andra. Helt klart överdrivet.


Mitt tidigare inlägg alltså...

6 comments:

ettett2 said...

Skönt att saker och ting är i ordning. Nu kan du, utan dåligt samvete, leva som en rockstjärna. =)

Stora Morran said...

Yes box! Nu fortsätter jag med mitt race.

Produktionsledaren said...

Amen jag försökte ju faktiskt bara peppa tänk om det blivit det värsta utfallet.
Jag försökte ju bara få det att verka som att stomipåse hade varit fördelaktigt för dig som har säsongskort och ståplats i baren på Riche. Du hade sluppit köa till toan.
: )
Kram

Stora Morran said...

Produktionsledaren: Ja jag blev hur peppad som helst :-) Skulle nog inte gå till Riche längre om jag hade stomipåse hade blivit så äckligt om den blev för full. Föresten måste man gå på toa om man har stomipåse? Då går väl allt direkt i påsen.

Produktionsledaren said...

I och för sig, du kan ju köra recycle och koppla påsen direkt tillbaka till glaset för en favorit i repris...den du.

Stora Morran said...

Nääh! du är för äcklig, jag vill väl inte dricka tarmavskred, tack så mycket!