Thursday, February 10, 2011

Ture har feber idag

.... och jag sitter och vakar över honom. Min lilla bebis. Han vaknade i morse och var kokhet och ledsen. Vi tog tempen och han hade 39,5. När han är vaken är han ganska ledsen. Åh man fattar ju hur man mår när man är sjuk liksom. Nu sover han igen.

Egentligen skulle jag ha mammalunch här idag. Den fick jag styra om till nästa torsdag. Igår var jag på en mycket trevlig mammalunch hos en tjej i min mammagrupp. Hon hade lagat god morots och linssoppa som serverades med halloumispett, färsk koriander och hemlagat bröd. Till bebisarna hade hon lagt fram majskrokar i en stor skål och så kom hon in med en bricka med smoothies i plastglas till bebisarna. Till efterrätt hade hon lagat semlor. Väldigt ambitiöst och gulligt.

Hoppas han blir frisk snart.

No comments: