Sunday, February 20, 2011

2 dagar kvar....

Jahopp om cirkus 39 timmar är det vi som lämnar det här kalla blåshålet och drar till varmare breddgrader. Nu håller vi på och packar och för fullt. Idag har vi handlat gröt, mat, blöjor och allt annat som kan behövas till Ture under två veckor. Jeppe fyndade ett UV-tält till Ture på Blocket. Det blir nog kalas att ha på stranden. Vi svängde förbi Goodstore på Skånegatan och där hittade jag lite ECO-certified solkräm för bebisar. Dom ska ju egentligen inte smörjas alls men jag tänker att det är bättre att smörja lite där inte solkläderna täcker än att han bränner sig. Det är tusen saker som måste packas och inte får glömmas. Jag ser både framemot det och är lite nervös.

Tillbaka till packningen.

2 comments:

Rebecca said...

Kan bara tänka mig hur mycket grejor som måste med för en tvåveckors utlandssemester!

Visst är det Thailand ni ska till? Ha det så himla skönt och sola och bada lite åt mig också =)

Stora Morran said...

Japp Thailand blir det. Det ska bli så himla härligt.