Tuesday, January 31, 2012

Summering...

Jag har bytt kostym på lilla blöggen. Nja inte riktigt nöjd än men snart kanske jag hittar fram. I lördags hade jag en riktigt trevlig kväll med mina mästerkocksvänner. Vi samlades alla henne hos Sigrid i Hammarbysjöstad. Vi var indelade i olika lag och fick äntligen smaka varandras mat. Vilken mat det blev sen då. Maj gadd! Kvällen fortsatte på stan och faktiskt blev den riktigt sen och bra!

Den här veckan har börjat hemma. Först var jag föräldrarledig och hemma med Ture igår och sen igår kväll fick jag nån liten magbakterie som höll mig vaken i natt. Som tur var kom Pappa idag som utlovat och tog hand om Ture så jag kunde vila hemma.  Jag blir deppig av att vara hemma och vara sjuk. Imorgon ska jag gå till jobbet i alla fall.

4 comments:

Sofia said...

Phu, du skrämdes lite i dagens program.

Stora Morran said...

he he ja visst var det lite läskigt! men jag klamrade mig kvar...

Rebecca said...

Men gud så nervöst igår! Var helt svettig efter utröstningen =)

Hoppas magen mår bättre!

Stora Morran said...

Tack Rebecca!