Thursday, January 26, 2012

Ett Mirakel...

Jag har inte berättat vad som hände i tisdags. Jo då ringer dom från förskolan med sång och dans inriktning och erbjuder Ture en plats med start den 22 feb. Vi som skulle börja skola in honom idag egentligen. Allt ställdes på ända. J hade ju sagt till sitt jobb att han kunde börja jobba 100% från 1 februari.

Istället har vi ägnat dom här dagarna till att pussla med våra jobb och se hur vi skulle kunna få ihop det med hjälp av våra föräldrar. nu känns det som att vi har löst det. Denna förskola ligger inte lika bra till men den känns så mycket bättre på alla sätt och vis. Jag mejlade en mamma i min mammagrupp som har sin tjej där och hon hade bara bra grejer att säga om förskolan. Jag som bara för några dagar sen gick och kände mig orolig och ledsen inför det här med att Ture skulle börja där. Nu har det förhoppningsvis löst sig!

No comments: