Thursday, January 12, 2012

Dagens program

Jag är så klart rörd och tacksam över alla gratulationer och tillrop! Men samtidigt är jag helt knäckt över hur jag ser ut och hur jag låter. Gah! Råkade läsa på twitter under programmets gång. Det var inte bra. Några skrev att dom hatade min röst. Så nu kan jag bara tänka på att folk ska hata mig. Nej det är nog ingen bra idé att läsa där i fortsättningen. Det gör mig inget gott. Tyvärr blev ju några av mina favoriter också sågade så så är väl livet antar jag. Jag får fokusera på alla fina människor som vill mig väl.

Nej dags att krypa till kojs! Betvivlar att jag kommer kunna sova i natt.

Ps vill bara förtydliga att jag bjöd på hemlagad chili i mitt hemma-hos-repotage. Här hittar ni receptet. 

6 comments:

Ellen said...

Tycker att du ser jättecharmig och söt ut. Sen har du ju en rätt släpig Stockholmska som speciellt vi i GBG kanske kan reta oss på men vad fanken...

Heja heja!

Sofia said...

Tycker du är supercharmig och rolig! Visst, du har en utpräglad stockholmska (men är inte du från Eskilstuna förresten?) men jag tycker det bara är roligt att lyssna på. Folk hatar så mycket. Trist. För dom. Fast jag stör mig iofs på Carmencitan. Hon skrämmer mig.

Rebecca said...

Haha, du har en speciell röst och icke-Stockholmare kan säkert störa sig på den. Men vem bryr sig - du lagar bättre mat än de flesta (verkar det ju som) och verkar jättegullig, gillar att du var den första som var framme och kramade alla när de kom ut från juryrummet.

Jag hejar på dig (och Koji, som kan vara den sötaste mannen på denna jord, men som ju åkte ut så nu vill jag att du ska vinna)!

K said...

Vad spännande! Nu kommer jag ju bli tvungen att följa det här för att se hur det går för dig. Strunt i vad knäppisar säger på Twitter. Fånigt av icke-stockholmare att störa sig på Stockholmska tycker jag. Man har ju den dialekt man har.

Stora Morran said...

Tack alla ni för peppande kommentarer! Jag har bestämt mig för att leva in min lilla bubbla med mina snälla vänner och min familj! Inte uppdatera mig på olika sociala medier. Det är jag alldeles för ostark för!

Anonymous said...

Har läst din blogg i många år o imponerats av dina maträtter. Blev glad du skapade matbloggen o ännu gladare när du berättade att du skulle delta i Mästerkocken.

Vad gäller idioter på nätet så är det bara att låta det rinna av. Det finns många som inte har något annat liv, än att vara spydiga, elaka o allmänt vidriga vid datorn.

Håller tummarna för dig :)

/Elisabeth