Monday, January 02, 2012

Första arbetsdagen 2012...

Så då var årets första arbetsdag avklarad. Check! Jag överlevde. Visst lite deppigt var det med det mörkret och regnet men jag överlevde. Egentligen var det ju badmintonmåndag idag som alla andra måndagar men flera av deltagarna var sjuka. Jag drog ner till gymmet istället och sprang av mig lite julfläsk. Jag var så himla sugen på att röra på mig. Använda kroppen, bli trött och svettig. Det här behovet blev mättat ganska snabbt. Sen eftersvettades jag så jag knappt kunde gå hem.

Annars har jag surfat runt en del och insett att min gamla blogg är lite ful. Blått liksom, vem gillar det. Nej jag får ta och styra upp det här. Det är bara det att lilla Sparrisen tar allt av min kreativitet. Lilla sparrisen ska bli app förresten. Det tar också tid.

Imorgon ska vi besöka Tures nya förskola. Hoppas det känns bra. 

No comments: