Thursday, May 06, 2010

Inte rolig på fest...

Jag gick med på Peoplefest ikväll på Ljungrens terrass. Det var rena rama ICEAGE där uppe. Hade jag fått röka och dricka öl hade jag säkert kunna stå ut men nu fick jag en god men iskall alkoholfri drink att trösta mig med. Det var mycket hög volym (jag håller nog på att bli gammal) så alla fick skrika till varandra. Det var inte så bra för min redan lätt ansatta röst. Jag kraxade som en hyena efter en halvtimma trots det var det trevligt att träffa alla. Jag drog mig efter en timma. Imorgon ska jag och Jeppe ha dejt. Då vill jag vara frisk.

På onsdag har Tette anmält oss till ett lunchevent i Kungsträdgården. Polarn och Pyret och Bugaboo mfl är sponsorer och efter lunchen och lite mingel har en maffig goodiebag utlovats. Man kan verkligen säga att eventen förändras för oss. he he

No comments: