Monday, February 22, 2010

Sicko

Med mig är det inte så bra. Jag är magsjuk. Wilma var magsjuk i lördags. Så nu har jag fått nån läskig dagis-kräksjuka. Hon började spy på fredagsnatten. Jag mådde illa hela söndagen. Sen började jag spy på tåget!!! Usch det var en mardröm. Först var tåget en timme försenad från stationen. Sen blev vi stående i Töreboda i 2 timmar!! Och jag sprang in och ut från toan och spydde. Det var inte min lyckligaste stund här i jordelivet. Man kunde inte tvätta händerna på toan heller. Vattnet var slut. "Stinsen" la fram lite våtservetter men efter ett tag tog dom också slut. Vi kom hem 23.30 och jag sov på soffan. Skönt att vara hemma och spy på sin egen toa.

Annars var det trevligt i Götet. Förutom att stan var helt lamslaget av snön. Spårvagnarna gick inte alls. Vi träffade H, C och PJ samt den andra killen som jag ska vara toastmaster tillsammans med. Först var vi ute och åt på Hello Monkey. Mycket gott! Och sen åkte vi hem till det andra paret som bodde i en riktig våning. Min partner gillade mina idéer om presentation inför bröllopet så det var bra.

No comments: