Thursday, February 25, 2010

Magen i mitt liv...

Jag vet inte vad som hände med min mage idag. Det var som att jag från att ha en minimage efter min ofrivilliga svältperiod under magsjukan, fällde ut mig till värsta Barbamamman. Jag gick som om jag var gravid i 9:onde månaden och när jag kom hem sa Jeppe "åh jävlar" när han såg min mage.

Annars var jag på NK idag och handlade mat. Där hade dom ostron-skola med provsmakning. Bara en sån sak. Tyvärr är ostron förbjuden frukt för mig som är gravid.

Sen var jag på Åhlens på bokrean och höll på och bli nertrampad. Dangerous. Kom där ifrån med livet i behåll.

Imorgon kommer Fimpen och Matilda från Irland och hälsar på oss. Det blir mysigt.

2 comments:

Anonymous said...

Vet inte vilken vecka du är i men det kan vara tarmarna som "svullnar" typ. Låter ju heläckligt men så är det.

Anonymous said...

Jag är i v 16 nu är det magen som putar ut på riktigt. Tarmarna svällde ibörjan men sen la dom sig. Nu har magen börjat om igen. Mycket ovant med en sån här kagge.