Thursday, February 11, 2010

Jag var på GE-galan igår

Det var Rosen som bjöd med mig. Han visste redan att jag var gravid. Jorå för J hade läst på min blogg och berättat för P som berättade för Rosen på msn.

Det var full fart i Globen. 10.000 pers som klappade i takt. Dom stora stjärnorna var Christian Olsson och Blanca Vlasic. Blanka krossade stackars Emma Gren. Jag orkade inte se Olssons alla hopp. Jag åkte hem och tog en kopp te i soffan istället. Jeppe var på konferens. Mycket ovant att sova ensam.

Nu sitter jag i soffan och väntar på överraskningsmiddag som Jeppe håller på och förbereder. Jag får inte gå ut i köket, istället får jag sitta i vardagsrummet och gissa dofter.

2 comments:

Anonymous said...

Later mys! Vad blev det??

Snart ses vi!! Puss Fimpi

Josefine said...

Haha. Jorå, jag kikar här ibland. Grattis!