Sunday, February 28, 2010

Maria-dagen....

Vi har en härlig söndagsmorgon i soffan. Jag fick frukost på sängen imorse eftersom det är min namnsdag. En av mina 3 namnsdagar; Maria. Om vi får en flicka ska hon också heta Maria i andranamn. Nu okynnessurfar vi och kollar på ointressanta repriser på tv.

Igår kväll hade vi schlagermys med god mat. Vi lagade ceviche på tigerräkor, stekt halloumiost med avokadosallad och quesadillas med gucca och salsa. Mycket gott. Jag hejade på idol-Anna och blev mycket nöjd när hon gick vidare. Synd bara att stor-fjanten Jöback också gick till final.

Idag ska jag försöka rensa garderoben och sen blir det Afternoon tea hemma hos söta Sarah kl 15.00. Efter det blir det födelsedagsfirande för Jeppes kusin, Laikas matte. Då får jag äntligen träffa det lilla yrvädret igen. Som jag har saknat henne.....

No comments: