Thursday, February 22, 2007

välja

På måndag är det sagt att jag ska börja på den stora feta banken. Men nu undrar de här om jag inte vill ta den tjänsten som jag varit konsult för. Jag är smickrad att de frågar mig men samtidigt tvekar jag lite.

Jag står i valet och kvalet. Båda har sina för och nackdelar. Här kan jag ju bli inköpsassistent men samtidigt så är ju en hel del av mina uppgifter inte så sexiga. Jag tycker mycket om mina kollegor och det är lite fritidsgårdvarning varje dag, vilket är kul. Men man vet ju inte vilka möjligheter som kan öppna sig där borta...

I eftermiddag ska jag ha möte med min chef här. Då får vi se vad min hon säger. Hon måste vilja ha mig en hel del också och kunna komma med lite erbjudanden och planer för att jag ska trilla dit på riktigt. Annars får det vara. Då drar jag.

5 comments:

Anonymous said...

Lycka till, och sälj dig dyrt om det ska säljas alls :-)

Stora Morran said...

Ja jag ska försöka att vara hård och svår.

Anonymous said...

Annars kan du alltid tipsa om mig, jag kan ta inköpsass jobbet istället då.

Blancaflor said...

Ja, var undflyende och komplex.

Stora Morran said...

Well det löste sig åt mig kan man säga.