Thursday, February 01, 2007

"Stora Mårran"

Alex Schulman beskriver Emilio Ingrosso som "Stora Mårran". Det hela känns inte helt bekvämt. Jag liksom Alex Schulman tycker inte alls om Emilio. Man kan nästan säga att jag är lite rädd för honom. Häromdagen gick jag ner för Jakobsbergsgatan och pratar i mitt headset. Plötsligt får jag syn på Emilio som sitter där i fönstret på Panini. Han möter min blick och vägrar släppa den. Han formligen stirrar ner mig. Jag känner mig rädd och obehaglig till mods. Jag vill inte alls bli förknippad med en sån läskig snubbe.

3 comments:

Blancaflor said...

Ja, han ser oerhört obehaglig ut. Och Pernilla wahlgren som är så klämkäck...

Blygisens betraktelser said...

Que? Han försökte ragga på dig, Morran. I´m sure. Tönten.

Stora Morran said...

blanca: Ja usch vilken läskig typ han är. Sen fick han 7000 SEK för att upprepade gånger ha hotat henne till livet. Vilket jäkla hån.

Blygis: Nej det försökte han inte. Han försökte skrämma mig och han lyckades.