Monday, February 19, 2007

Saturday

I lördags följde jag med H på inflyttningsfest hos några goda vänner till honom. Eller jag känner ju dom också fast på omvägar. Vi kommer ju från samma stad. Anyways var lägenheten "to die for". Överdesignad och homestylad etagelägenhet på Dalagatan som skulle passat i vilken inredningsmagasin som helst.

H var extra sockersöt och sa riktigt fina grejer som nästan gjorde mig rädd. Alla verkade vara ganska förvånade när de såg "oss" tillsammans. Vi drog iväg en sväng till Peoplefesten på Ljungrens och sen taxi tillbaka lagom till vickningen och efterfesten.

Riktigt bra kväll som kändes i hela kroppen igår.

3 comments:

Anonymous said...

var sjutton har du tagit vägen?

Anonymous said...

Hej hopp, det bev inte det jag tänkt till min syster i födelsedagspresent - trots dina bra tips - utan vi ska gå på inspelningen av Hos Jihde på tv-huset. Tack för tipsen ändå!

Stora Morran said...

Anonym: Jag är här som vanligt. Vad menar du?

V: Det blir säkert superbra det också. Ha så kul! puss