Wednesday, February 14, 2007

Löv-day

Alla små hjärtan ska firas så det står härliga till idag. Morran sitter helt slut och känner sig apatisk. Jag som älskar allt sånt här egentligen och har firat de senaste åren med stor entusiasm. Men just i år kanske jag inte har någon på riktigt att fira med. Han som jag skulle kunna mysa till det med, ska klättra. Sjukt oromantiskt. Har förstrött ätit några illröda geléhjärtan här på jobbet och sett min kollega få det ena blombudet efter det andra. Radion har formligen spytt ut löv idag. Känner mig lätt mätt på ballader just nu.

Nej jag ska nog unna mig själv nåt mysigt ikväll.

Stor blöt puss till alla fina

2 comments:

Blancaflor said...

Ha en trevlig kväll! Alla hjärtans dag har aldrig varit min grej. Mys istället!

Stora Morran said...

Jag hade det mysigt igår. Men inte ensam som jag först trodde.