Tuesday, February 06, 2007

Knegigt

Ja nej jag vet inte jag. Jag tycker det här med att jobba varje dag känns lite överskattat. Man blir ju trött ju. Jag tror inte jag är riktigt van faktiskt. Gå upp tidigt och ta trean och sånt. Sitta framför en dator och lurka hela dagarna. Man blir ju alldeles knasig i huvudet.

Men jag har bra arbetskamrater. De är roliga. Sen händer det en hel del stuff som man måste lösa på sturt. När det händer är det inget kul men när man har löst det känns det fint.

Äh vad tjyven glöm mitt klag. Jag ansluter mig mer än gärna till de arbetandes skara.

2 comments:

Produktionsledaren said...

Hör jag lite Indiska Mahradja later uttalas? Morris Morris!Den eran är över, sluta grogga börja jobba : )))

Stora Morran said...

Tss jag indier? Nope. Jag har ju börjat. Det är bara lite segt så här i början. Snart är jag med i pendeltågsarmen.